عشق به خدا


سیمرغ بی همتا

با اشتیاق می نویسم:

عشق زیباست...... می گویم عاشقم......می شنوی و می گذری.

می خوانم دلم تنگ است......هم آوا می شوی همدل نه!

فریاد می زنم...با نگاهی مبهم سکوت می کنی. دلم می لرزد!

امروز خاموشم...نه شوق نوشتن دارم ٬ نه توانایی گفتن .

نوشته هایم را می خوانم...گونه هایم  خیس می شود.

گفته هایم را به یاد می آورم و مرتب خاطره هایم را مرور می کنم.

با آوازم همدل می شوی...اکنون آواز من از حنجره ی فرشتهاست.


ساکت و بی صدا با نگاهی مبهم..... دلم می لرزد!

خدایا سکوت نکن در برابرم طاقتی برام نمونده.

 



نظرات شما عزیزان:

دل نوشته های یه مشهدی
ساعت22:45---6 ارديبهشت 1391
ُسلام

الناز
ساعت14:51---22 بهمن 1390
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 دی 1390برچسب:,ساعت 14:29 توسط بی همتا | |


Power By: LoxBlog.Com

cache01last1395135154